Tietoa meistä

Lions Club Pusula on vuonna 1970 perustettu paikallinen leijonaklubi. Toimimme Lohjan pohjoisosassa, entisen Nummi-Pusulan kunnan alueella. Aktiviteeteillamme kerätyt varat palautamme paikkakunnalle nuoriso- ja vanhustoiminnan tukena ja kohdennettuina lahjoituksina apua tarvitseville.

Kansainvälisten arviointien mukaan Lions hyväntekeväisyystoiminta on kustannustehokkainta. Aktiviteettien tai keräysten kautta meille osoitetut lahjoitukset palautuvat vähintään yhtä suuruisina takaisin hyväntekeväisyytenä pääosin paikallisklubien omalle alueelle ja kotimaahan mutta myös kansainvälisiin avustuskohteisiin. LC Pusula ei poikkea tästä linjasta.

Tilillemme tulleet rahalahjoitukset etenevät 100%:sti kohdistetuille, Länsi-Uudenmaan Säästöpankki LUSP  FI31 4006 3450 0013 00

Toimintaamme kuuluu mm.

• Pyöräilykypärät ekaluokkalaisille,  koulujen alku
  • Tienpientareiden siivous
  • Rauhanjulistekilpailu,  syksy
  • Aurauskepit,  syksy
  • Lions-tuotteiden myynti, esim. Pusulan isännänviiri
  • Pikkujoulut
  • Joulutervehdys ja lahjakortit, Joulukuu Pusulan seurakunnan ja  sos. toimen kanssa.
  • Tervapadat hautausmaille 6.12. ja Jouluna
  • Lions-päivä ja seppele sankarihaudalle, tammikuu
  • Pöytäjuhlat
  • Koko perheen liikuntapäivä, PU-58, Srk ja LC Pusula yhdessä